Ville du Stemt på Meg?

Jeg hadde satt så utrolig pris på,

om du ville nominert bloggen min til Årets Beautyblogg, til VIXEN Blog Awards 2016!

Årets beautyblogg blir kåret etter følgene kriterier, på www.vixen.no;

“Årets Beautyblogg har hovedfokus på skjønnhet, og gir leserne det siste på makeupfronten i tillegg til tips, triks og inspirasjon. Kreativitet vil veie tungt i denne kategorien.”

Om du synes bloggen min passer inn i denne kategorien og om du liker bloggen min, hadde jeg satt uendelig pris på en nominasjon!

For å nominere din favorittblogger, følger du enkelt ut et skjema ved å trykke HER


 

Følg også gjerne bloggen min om du ikke allerede gjør det, så følger jeg alltid tilbake 😉

Du finner meg også på Instagram:

@stylebycharlene

Og Facebook:

https://www.facebook.com/stylingbycharlene

 

#style #makeup #beauty #blogg #vixen #blogawards #skjønnhet #velvære #sminke #mote #trend

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg