Pakke i Posten fra Sleek Makeup!

// Sponset Innlegg / Inneholder Ad-Links //

 

 

Du kan tro jeg ble glad da jeg fikk forespørsel fra Sleek Makeup om jeg kunne tenke meg å teste ut noen av deres nyeste produkter!

Jeg fikk tilsendt flere nydelige paletter og tre leppe-farger. Alle var helt nydelige og jeg gleder meg til å teste dem alle ut!

 

Produktene jeg fikk tilsendt var:

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Fandango Purple 431

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Rioja Red 433

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Petal 435

– Highlighting Palette, Cleopatra’s Kiss

– Highlighting Palette, Precious Metals

– Face Form, Contouring & Blush Palette, Light 373

 

 

Jeg ble positivt overrasket over den glamorøse innpakningen til highlighting palettene, men enda mer positivt overrasket over innholdet! Jeg digget de nydelige, metalliske nyansene og synes de inneholder akkurat passe med shimmer. Selve kombinasjonen av både mørke og lyse nyanser er også et stort pluss!

Leppe Fargene er også bare helt nydelige, jeg elsker tonene på alle tre, og er kjempespent på å teste dem ut skikkelig! 

Alle produktene ovenfor finner du på www.sleekmakeup.com & www.feelunique.com

<3

 

#makeup #skjønnhet #sminke #velvære #mote #trend #bilder #produkter #foto #kollasj #blogg

9 kommentarer

Siste innlegg