Throwback – Being Pregnant

Nylig sa jeg var i familieleiligheten vår i Marbella, kom jeg til å tenke på at sist jeg var der, var jeg ganske så gravid…. Synes tiden som nybakt mamma har gått så utrolig (om ikke altfor) fort, og her om dagen satt jeg og så på bildene fra graviditeten. 

Jeg kom også på at at noen av dere lesere kanskje ikke kjenner meg så godt, om dere ikke fulgte den gamle bloggen min, så tenkte det var på tide at dere fikk bli litt bedre kjent med meg. Dermed, i den melankolske stemningen jeg er i, hvorfor ikke ta en liten “Throwback” til graviditeten i bilder 😉


Jeg må helt ærlig innrømme, at en stor del av meg savner å gå gravid, kjenne sparkene, forventningene og spenningen av å møte et helt nytt menneske som DU setter til verden. Men tror nok at det blir en stund til før vi begynner å tenke på nestemann, hehe.

Som nevnt på den gamle bloggen min, er det å bli mamma den beste følelsen jeg noen gang har opplevd, og det beste som noen gang kunne skjedd meg. 

– Charlene <3

 

#familie #barn #hjem #throwback #gravid #graviditeten #graviditet #mamma #blogg #mammablogg #biler #bildedryss #foto #mote #makeup #skjønnhet #velvære #stil #mammastil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg