Makeup Trends To Try Now – F/W 2016

 

Let me Sparkle

– Glitter er tilbake, for fullt

– Du kan bruke glitter så og si over alt, gjerne som øyenskygge, liner, bryn, på leppene eller til og med for å “highlighte”

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

A Hint of Goth

–  Hold fokus på lepper og bryn

– Bruk mørke, dyprøde og brune nyanser på leppene

– Naturlige formet bryn som er børstet oppover er super hot i høst

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

Keep The Glow

– Highlight både med og uten med skimmer

– Bruk Strobing, den forenklete versjonen av Contouring, gjerne med lysreflekterende nyanser

– Blush, særlig i peach & rosa nyanser

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

Just Black

–  Sotede mørke øyne

– Bruk sort eyeliner rundt hele øyet

– Dramatisk Cat-Liner

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

Unleash Your Creativity

– Utfold din egen kreativitet, spesielt når det kommer til øynene

– Lek med form og farge

– Bruk eyeliner for et grafisk uttrykk

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

Stained & Glossy

– La det skinne, jo mere jo bedre, Lip Gloss’en er virkelig tilbake

– “Smudge” gjerne både leppestiften og kajalen rundt øynene for en “utvasket” look

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

 

Q: Hva synes du om høstens Makeup Trender?

 

// Alle Bilder er funnet via Pinterest //

 

#makeup #trend #sminke #skjønnhet #velvære #mote #looks #inspo #inspirasjon #blogg

8 kommentarer
    1. Syns egentlig at det er litt morsomt at noen følger disse trendene, helt greit om man allerede gjør det før det blir trend og at man blir inspirert er jo bare et stort pluss, men det å endre helt på hvordan man sminker seg for det plutselig er inn det syns jeg er litt tullete, men det er min mening da.
      Veldig flotte bilder du har funnet og jeg likte svært godt hvordan bildene er satt sammen, det ble skikkelig fint!
      Håper du får en kjempefin ettermiddag

    2. RisRosOgKlaging: jo tusen takk for det! 😀

      Personlig liker jeg å bli inspirert av sesongens trender, jeg tror også det er stor forskjell om man er over gjennomsnittet interessert i sminke og trender, og dermed kanskje følger trendene eller eksperimenterer mer med det som er i media og på catwalk, enn om man egentlig ikke tenker så mye over dette.

      Selv er jeg jo så klart meget interessert i både mote, trend, sminke og skjønnhet da jeg tross alt har tatt utdanning i disse fagene og også har spesialisert meg på historien bak trendene samt trend-rapporter og ikke minst synes jeg det er kjempespennende å studere trend-historie og hva i samfunnet som skaper disse trendene 😉

      Jeg synes det er utrolig kjekt å se at du engasjerer deg og skaper debatt, jeg kan godt forstå hvorfor dette virker helt meningsløst for andre, men det er jo det som gjør det så spennende at vi alle er forskjellige og med forskjellige interesser, det er jo nettopp det som skaper mangfold 😀

      Ønsker deg en fantastisk kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg